19. august 2008

Kjedelig blogg.

Ja, jeg er klar over at bloggen min er ganske kjedelig. Jeg lover at den skal bli bedre når jeg får datan min til å funke igjen. Jeg skal prøve å legge inn "dagens outfitt" innimellom og skrive mest mulig interessant. Ting som faktisk får folk til å ville lese bloggen min.

I går var min første dag på videregående. Det var spennende og litt rart. Jeg kommer ikke til å savne løken, men det blir nok mye mer lekser og slikt nå.
Jeg kom i klasse 1STA, som er studiespesialiserende med internasjonal. Jeg angrer egentlig en smule, men håper det endrer seg etter hvert :)
Og dessuten blir det bra å bli kjent med noen nye fjes også.

Jeg klarte forresten "oppkjøringen" på moped i dag :)
Så har teorien igjen, som jeg sannsynligvis får tatt om 2 uker eller noe.

Vi blogges snart, forhåpentligvis virker data'n min snart :)


Slengte med et bilde fra lørdagens familie bursdag :) Min kusine, Anniken og meg.


//Anette

Ingen kommentarer: