30. august 2008

De siste dagene..

Heihei.
Skal skrive litt om i går og litt om i dag, siden jeg ikke hadde internett i går.

Fredag 29:
Jeg er lei skolen alt!
I dag begynnte vi litt senere på skolen. Hatt en del kjedelige fag, hvor lærerene bare skriver på tavla og prater. Vi skulle egentlig ha dobbeltime geografi på slutten av dagen, men ingen orka.

Dagens outfit:
Genser: Kjøpte på gårsdagens shopping. Vero Moda
Øredobber: Ehh. Kjøpt i Töcksfors.

Dro på momarken med kristine, Martin og Tommy kl. 19, var der til 22.30 :)
Var gøy, kjørte karuseller :D

Lørdag 30:
Sto opp kl. 08.30, fordi jeg skulle jobbe.
Det var meningen jeg skulle jobbe alene, men det ble så mye trafikk, så Marit kom en tur.
Dagen gikk veldig fort, selvom jeg jobbet lenge.
Ved 5-6 tiden drar jeg til Råde. Skal sove hos Maria, som har flyttet for seg selv. Det blir kjempe koselig!

Lager kaffe på jobb.
//Anette

Ingen kommentarer: