12. desember 2008

Blogg.no eller blogspot.com?

Nå er jeg virkelig i tvil. Jeg har blogget på blogg.no i litt over 2 måneder nå, og jeg må si jeg har litt lyst til å bytte tilbake.
Det er mye lettere å fikse design på blogspot.com, enn det er på blogg.no.
Dette er noe av grunnen til at jeg vil bytte.
Men blogg.no er jo en kortere adresse og man får jo egentlig også litt gratis puplikasjon. Man kan jo se bloggen på forsiden.
Så jeg prøver meg på å skrive litt på begge, skal bestemme meg så fort som mulig tenkte jeg.


Forresten, Charm.blogg.no har en konkurranse på gang der man kan vinne en veldig fin klokke. Jeg som ønsker meg klokke til jul å greier, akkurat sånn type som på bildet!
Så jeg krysser fingre og tær og håper på at det kanskje er min tur til å vinne en konkurranse snart?


Ingen kommentarer: